maanantai 3. marraskuuta 2014

Kuvausmeikit

Moikka!
Sain tiedustelun, josko kerkeäisin tekemään mallille muutaman eri meikin ja kevyen hiusten muotoilun mallikuvia varten. Kyllähän minä hyvin kerkesin, kun tämä syksy on hääasiakkaiden suhteen aina hiljaisempaa aikaa. 
Olen tietysti myös aina innostunut uusista projekteista ja erityyppisistä meikkauksista myöskin.

Kuvaajaa odotellessamme paikalle huomasimme minulle ennestään tuntemattoman mallin kanssa, että meillä olikin yllättävän monta yhteistä asiaa kuten eläimet, sama asuinkunta ja sattumalta vielä mallin pikkusiskokin on yrityksemme tyytyväinen tatuointiasiakas... Kun vaan alkaa ihmisten kanssa jutustelemaan erilaisista asioista niin yhtäkkiä huomaakin yllättäviä seikkoja.

Lähdinkin kuvauksista suoraan kananhakureissulle, josta tulikin aika mielenkiintoinen navigaattorin pimahdettua pimeällä Mäntsälän sivutiellä.
Jouduin siis opettelemaan tuon kännykänkin navin sitten lisäsivistyksenä.

Mutta hei, hyvissä voimissa ollaan! Minä ja kaikki 12 kanaa. :)

Kylläpä tuli hienoja näistä Susannan ottamista mallikuvista! Kyllä osaa kuvata tämä nainen...

Malli: Virpi Talvitie
Meikkaus ja hiukset: GMC-Studio/Minna











Kiitos Virpi, että sain julkaista sinun upeat kuvat! 

1 kommentti:

Aika vierii...

 Näin se aika vierii eteenpäin... Edellinen postaus täällä vuodelta 2021! Kuitenkin olen täällä. GMC-Studio on täällä ja Kosmetiikkaviidakko...

Blogiarkisto